Prodej a servis
vozů IVECO

JHautodíly
+420 387 001 622
Pracovní dny 7:00 - 18:00
 

Nové vozy Nový Iveco Trakker

trakker_reliability

Nový Trakker - Vysoká spolehlivost

Produktivita a bezpečnost v extrémních podmínkách

Pro nové vozy Trakker je vše možné. Nepřekonatelná překážka? Ano, oni ji překonají. Nezdolný limit? Ano, oni ho zdolají. 
Nová řada  Iveco Trakker Vám přináší lepší a mnohem funkčnější design k  optimalizaci výkonu a spolehlivosti.
 
Nový Trakker je navržen tak, aby byl provozu schopný v každém počasí na všech typech terénu – od nezpevněných vozovek až k terénním podmínkám – a to se zajištěním  největší bezpečnosti, komfortu a produktivity.
 
Díky svým charakteristickým vlastnostem a rozšíření řady variant je nový Trakker právě vhodným vozem pro všechny mise.

NOVÝ TRAKKER - Pevný: rám z vysoko pevnostní oceli 

Konstrukce navržena pro extrémní podmínky

  • Jednou ze silných klíčových stránek všech vozů Iveco vždy byla spolehlivost a robustnost jejich rámů.
  • Tyto silné stránky jsou na novém Trakkeru ještě zjevnější. Ten se skládá z dvojího zúžení, nosníků v profilu U ze speciální oceli. 
  • Rámy jsou k dispozici ve 2 tloušťkách (7,7 mm pro použití kdy je pohotovostní váha prioritou a 10 mm pro náročnější mise). 
  • Nový Trakker nabízí různé typy odpružení včetně mechanického odpružení s parabolickými nebo půleliptickými péry. 
  • Pro zvýšení komfortu a zajištění optimální stability jsou tady modely s pneumatickým pérováním se čtyřmi měchy a elektronicky ovládaným pneumatickým pérováním ECAS.

NOVÝ TRAKKER - Spolehlivý: nejmodernější převodovky

Spolehlivé a účinné převodovky

Manuální převodovky na novém Trakkeru jsou 16 stupňové jednotky ZF. 
J sou ušité na míru pro specifické určení vozidla a nabízejí vysokou úroveň spolehlivosti, nízké náklady na údržbu a zvýšenou účinnost a produktivitu. Jsou také nesmírně snadné k použití a to díky dvojitému uspořádání ve tvaru H. 
 
16 stupňová mechanická převodovka je vybavena systémem servořízení pro zvýšení jízdního komfortu a rychlé změny převodu. Pneumatický systém servořízení snižuje námahu řidiči při změně převodu o 50 % a  pohyb řadící páky byl snížen o 40 %.
 
 
EuroTronic = komfort a spolehlivost 
 
Stejně jako tradiční manuální převodovky nabízí nový Trakker všechny technologické vymoženosti automatické převodovky EuroTronic s řadící pákou namontovanou na volantu. Tohle řešení nabízí spoustu výhod včetně snížení hmotnosti o 60 kg v porovnání s manuální převodovkou, dále kompaktní rozměry a nižší počet pneumatických a elektrických přípojek. 
 
Nepřítomnost synchronizátorů má za následek rychlejší a bezpečnější změnu převodů; systém předchází nesprávnému výběru převodu.
Převodovka EuroTronic může být použita v plně automatickém nebo poloautomatickém režimu. Automatické řazení se vypočítává na základě nákladu, jízdních podmínek a stylu jízdy a to tak, aby byla optimalizována akcelerace, spotřeba paliva a zajištěn komfort.
 
Pro použití v náročných podmínkách jako je například jízda v terénu, můžete zvolit režim off-road (terénní) a to stisknutím tlačítka na palubní desce. Takto zvýšíte točivý moment a odtaživou sílu.

NOVÝ TRAKKER - Účinný: Kombinovaná motorová brzda a ECAS 

CEB: Kombinovaná motorová brzda (CEB: Combined Engine Brake)

CEB – kombinovaná motorová brzda je kvalitnější motorová brzda, která kombinuje 2 účinky: dekompresi a brzdový moment. Prostřednictvím klapkového ventilu na výfukovém potrubí vytváří dostatečný protitlak výfukového plynu za účelem snížení otáček motoru a zvýšení brzdné síly. 
 
Regulace plnícího tlaku: vyšší točivý moment, nižší spotřeba paliva, vyšší spolehlivost.
 
Design turbodmychadla regulace plnícího tlaku umožňuje vysoké zesílení v nízkých otáčkách motoru a tak optimalizuje točivý moment a spotřebu paliva. Jakmile je dosažena nejvyšší úroveň turbodmychadla tlaku (v závislosti na vysokých otáčkách motoru), motor a turbodmychadlo musí být mechanicky chráněny. 
 
Tento úkol je zajištěn systémem regulace plnícího tlaku, který omezuje tlak turbodmychadla a udržuje ho konstantní umožněním postupného vypouštění plynů přímo do výfukového potrubí za určitých podmínek.

Turbodmychadlo s variabilní geometrií: vyšší výkon, žádné opoždění turbodmychadla 

Systém turbodmychadla významně přispívá k výkonnosti motorů a nabízí silné zrychlení, plynulý přenos energie a vysoký výkon. Dále také zvyšuje jízdní komfort a to eliminací zpoždění turbodmychadla, protože motor vždy okamžitě reaguje na informace z akcelerátoru.

 

Turbodmychadlo s variabilní geometrií prostřednictvím elektronického ovládacího systému přizpůsobí geometrii otáčkám motoru: díky systému koaxiálního otáčení se turbodmychadlo přizpůsobuje přiváděnému množství výfukových plynů, a tak optimalizuje ovládání tlaku turbodmychadla. 

 

ECAS: Elektronicky ovládané pneumatické pérování (Electronically Controlled Air Suspension)

ECAS je anglická zkratka pro elektronicky ovládané pneumatické pérování. Jedná se o systém, který zajišťuje nejvyšší řídící komfort a konstantní geometrii podvozku bez ohledu na rychlost, zatížení a typ vozovky.

 

Dále působí na brzdný tlak, který je dodáván v závislosti na zatížení náprav.

trakker_design

NOVÝ TRAKKER - Vysoce kvalitní provedení

K dosažení nejvyšší úrovně produktivity, mimo dosah ostatních, nový Trakker vylepšil svou výkonnost.

Pro Iveco, které pečuje o řidiče, to znamená nejenom poskytnutí vozidla ideálního pro práci, ale také nabídku pevného a funkčního provedení.

NOVÝ TRAKKER - Chytrá, praktická řešení 

Nový Trakker je vylepšen novými designovými řešeními, která dodávají ještě větší sílu jeho nezaměnitelnému vzhledu. Nová přední maska vyniká středovou maskou chladiče, novým pláštěm nárazníku a novým stylem sluneční clony.

Ochrana vozidla

Všechny konstrukční prvky a kabina byly přepracovány s kombinací způsobů použití na silnici i v terénu. Ocelový  přední nárazník  je rozdělen na tři části kvůli snížení nákladů na výměnu v případě částečného poškození. 
 
Ochranná maska chladiče je upevněna na standardním  panelu světel , aby tato byla chráněna proti poškození kamínky nebo vystouplými předměty. 
Ocelová deska pod předním nárazníkem je volitelný prvek, určený k  ochraně topného tělesa  a mezistupňového chladiče.
 
Nový Trakker dále přichází s vertikálními tlumiči ve standardní nabídce. Ty jsou k použití pro případ, kdy je vozidlo v klidu s běžícím motorem. 
trakker_comfort

NOVÝ TRAKKER - Vysoký komfort a ergonomie

Kabina nového Trakkeru je navržena okolo řidiče. Špičková ergonomie, komfort, bezpečnost a informační program poskytují optimální pracovní prostředí, které maximalizuje produktivitu každodenní práce. 

K dispozici jsou tři verze kabin:
  • krátká ( Hi-Land )
  • dlouhá ( Hi-Track )
  • dlouhá s vysokou střechou ( Hi-Track )
Sedadlo řidiče hraje klíčovou roli v pracovním prostředí řidiče. Na novém voze Trakker je výbava sedadla následující:
  • integrovaná opěrka hlavy a bezpečnostní pás
  • nastavitelné pneumatické pérování a zařízení pro rychlé snížení 
  • výplň sedadla s nastavitelnou výškou, úhlem a hloubkou (s vyhříváním na přání)
  • nastavitelná opěra zad s bederní podpěrou 
Nový Trakker může být schválen až pro tři lidi
Dokonce i pro těžební vozidla je důležité mít k dispozici vysoce  prostorný úložný prostor, kde můžete ukládat  a udržovat své věci v pořádku. 
 
Všechny schrány jsou snadno dostupné a snadno se otevírají a zavírají.

V závislosti na typu kabiny je úschovný prostor umístěn:

  • v regále nad hlavou na čelním skle 
  • mezi řidičem a sedadlem spolujezdce 
  • pod sedadly 
  • pod lůžkem (pouze pro kabinu   Hi-Track )
  • ve dveřích
Trakker

Hi-Land

Ideální pro jízdy na malou vzdálenost

Verze kabiny  Hi-Land  je vhodná na krátké vzdálenosti a byla navržena tak, aby poskytla ideální pracovní podmínky i během klidového stavu. Za sedadlem řidiče je spousta místa a praktické prvky jako věšáky na oblečení, středový úložný prostor se zabudovaným stolem/deskou a na přání třetí sedadlo.
Trakker - Hi-Land

Hi-Track

Ideální pro jízdy na dlouhé vzdálenosti

Pro používání zahrnující noční zastávky může být nový Trakker specifikován s kabinou Hi-Track, která má noční zónu (vysokou 1,82 m) vybavenou buď jedním, nebo dvěma lůžky. 
 
Snížená střecha kabiny  Hi-Track  je standardně vybavena sklápěcím vloženým lůžkem.
 
Kabiny Hi-Track s vysokou střechou mohou být specifikovány s druhým horním lůžkem s bezpečnostní sítí.
 
Všechny tyto kabiny mají střešní větrací okénko (na přání s elektrickým ovládáním). 
Trakker - Hi-Track
trakker_efficiency

NOVÝ TRAKKER - Vysoká užitkovost

Motory Cursor vybaveny turbodmychadlem s variabilní geometrií nabízejí špičkový výkon a točivý moment, vynikající jízdní vlastnosti a cílená řešení na snížení spotřeby paliva a prostojů vozidla.

Ke snížení provozních nákladů přispívá, mimo těchto výše uvedených kritérií, také technologie SCR (selektivní katalytická redukce pomocí aditiva AdBlue ), kterou Iveco přijalo pro celou řadu středních/těžkých vozidel (s 5% úsporou paliva).
 
Řada Cursor se vyznačuje nízkou hmotností a s nízkými nároky na údržbu (servisní intervaly až po 150 000 km) a nabízí větší spolehlivost. Neboť, oproti systému EGR, SCR nezahrnuje recirkulaci plynu ve spalovací komoře.
trakker_performance

NOVÝ TRAKKER - Vysoká výkonnost

Všechny motory nejenom že splňují normy Euro 5, ale také mohou být na přání specifikovány tak, aby odpovídaly nejnáročnějším požadavkům normy  EEV (vozidla zvláště šetrná k životnímu prostředí), která představuje dobrovolnou environmentální normu. Motory nového vozu Trakker jsou k dispozici o objemech 813 litrů  pokrývajících rozsah výkonu od 360 do 500 HP. Hospodárné, s nízkou hmotností a výjimečně výkonné motory umožňují vyšší stanovené zatížení s nižším objemem motorů. 
 
Maximální točivý moment je dosažen při velmi malých otáčkách motoru a pro velmi široký jízdní dosah. 
 
Všechny motory Cursor (kromě verze 410 HP) jsou vybaveny  brzdou Iveco Turbo  – dekompresní systém motorové brzdy, který je plně integrován s hlavním a pomocným (intarder) brzdovým systémem, což představuje kombinaci maximální bezpečnosti s nízkými provozními náklady.

Cursor 8

Výkon 360 HP

Cursor 8  je motor o objemu 7 790 cm3, šesti válcový s turbodmychadlem s variabilní geometrií (VGT) a stanoveným výkonem 360 HP.
 
Turbo systém významně přispívá k výkonu motorů a nabízí silné zrychlení, plynulý přenos energie a vysoký výkon.
 
Zároveň také zvyšuje jízdní komfort a to eliminací zpoždění turbodmychadla, protože motor vždy reaguje okamžitě na informace z akcelerátoru.
 
Turbodmychadlo s variabilní geometrií prostřednictvím elektronického ovládacího systému přizpůsobí geometrii otáčkám motoru: díky systému koaxiálního otáčení se turbodmychadlo přizpůsobuje přiváděnému množství výfukových plynů, a tak optimalizuje ovládání tlaku turbodmychadla.
 
Motor Cursor 8 360 HP vydá maximální točivý moment 1 500 Nm od 1 125 otáček/min a udržuje ho konstantní až do 1 685 otáček/min.
Cursor 8

Cursor 13 

Jmenovité výkonové údaje od 410 do 500 HP

Cursor 13 je motor o objemu 12 880 cm3, šesti válcový a k dispozici ve třech výkonnostních provedeních:
  • 410 HP  s turbodmychadlem s pevnou geometrií a  s regulací plnícího tlaku  
  • 450 a 500 HP  s turbodmychadlem s variabilní geometrií (VGT)
Motor Cursor 13 500 HP vydá maximální točivý moment 2 300 Nm od 1 000 otáček/min. a udržuje ho konstantní až do 1 525 otáček/min.
 
Motor Cursor 13 410 HP je vybaven kombinovanou motorovou brzdou Iveco.
 

CEB: dvojčinná motorová brzda

CEB – Kombinovaná motorová brzda (Combined Engine Brake) je kvalitnější motorová brzda která kombinuje 2 účinky: dekompresi a brzdový moment.  Prostřednictvím klapkového ventilu na výfukovém potrubí vytváří dostatečný protitlak výfukového plynu za účelem snížení otáček motoru a zvýšení brzdné síly.
Regulace plnícího tlaku: vyšší točivý moment, nižší spotřeba paliva, vyšší spolehlivost  Design turbodmychadla  regulace plnícího tlaku  umožňuje vysoké zesílení v nízkých otáčkách motoru, a tak optimalizuje  točivý moment a spotřebu paliva . Jakmile je dosažena nejvyšší úroveň turbodmychadla tlaku (v závislosti na vysokých otáčkách motoru), motor a turbodmychadlo musí být mechanicky chráněny. 
 
Tento úkol je zajištěn systémem  regulace plnícího tlaku , který  omezuje tlak turbodmychadla a udržuje ho konstantní  umožněním postupného vypouštění plynů přímo do výfukového potrubí za určitých podmínek.
 

Turbodmychadlo s variabilní geometrií: vyšší výkon, žádné opoždění turbodmychadla 

Systém turbodmychadla významně přispívá k výkonnosti motorů a nabízí silné zrychlení, plynulý přenos energie a  vysoký výkon . Dále také zvyšuje jízdní komfort a to  eliminací zpoždění turbodmychadla , protože motor vždy okamžitě reaguje na informace z akcelerátoru. 
 
Turbodmychadlo s variabilní geometrií prostřednictvím elektronického ovládacího systému přizpůsobí geometrii otáčkám motoru: díky systému koaxiálního otáčení se turbodmychadlo přizpůsobuje přiváděnému množství výfukových plynů, a tak optimalizuje ovládání tlaku turbodmychadla. 
Cursor 13 - 410 k
Cursor 13 - 450 k
Cursor 13 - 500 k
trakker_versatility

NOVÝ TRAKKER - Vysoká všestrannost

Ideální konfigurace pro každou misi

Řada vozidel nový Trakker zahrnuje:
  • 2 verze  (podvozek kabiny a tahač) s celkovou hmotností vozu až do 40 tun (podvozek kabiny) a 56 tun (v kombinaci tahač + návěs)
  • 2 motory  (8 a 13 litrový) se 4 výkony až do 500 HP
  • 5 převodů  (16 stupňová manuální převodovka a automatická 12 a 16 stupňová převodovka EuroTronic)
  • 2 kabiny: krátká  (Hi-Land) pro každodenní použití a dlouhá (Hi-Track) pro použití zahrnující noční zastávky
  • 2 výšky  střechy (nízkou a vysokou)
  • 2,3 nebo 4 nápravy s částečným pohonem nebo s pohonem všech kol  (4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4 a 8x8)
Tyto prvky mohou být kombinovány s širokou řadou  rámů, pérování a převodovým poměrem náprav . Hojnost variant znamená, že vždy najdete ten správný vůz pro vaše účely: celkově je nový Trakker k dispozici ve více než  1 700 výrobních verzích . 
Díky takto široké řadě je nový Trakker vždy tím správným vozem pro každé použití:
  • transport agregátů (sklápěcí konstrukce)
  • transport betonu (míchačka betonové směsi)
  • údržba silnic
  • speciální transport 
Díky své pohyblivosti a robustnosti jsou vozy Trakker ideální také jako vozy záchranné služby (požární a záchranné služby, civilní ochrana) a pro obranné účely.

Transport agregátů

Sklápěcí konstrukce

Trakker může být vybaven jakýmkoliv typem sklápěcí  konstrukce  pro  transport  těžebních nebo důlních agregátů.
Silné stránky nového Trakkeru v této oblasti jsou následující:
  • rám z vysoce pevného plechu na kluzu, vysoce ohybově pevného a vysoce pevného plechu v kroucení
  • mechanické nebo pneumatické pérování nevyžadující údržbu ani mazání
  • široká řada  odběrů výkonu  s 1 nebo 2 hřídeli s namontovaným držadlem čerpadla schopné odpovídat všem požadavkům týkajících se různých typů sklápěcí konstrukce
  • zkrácený zadní převis  pro minimalizaci úprav karosářů a doby převodu 
  • montáž konzol omega již umístěných na rámu  pro montáž sklápěcích pomocných rámů
  • sklápěcí ochrana proti podjetí  zezadu
  • úprava kabiny na přání zákazníka s kontrolním schodkem a střešním madlem  pro kontrolu nákladu a plachty
  • výstražná světla pro  manévrování vozidla 
  • zvuková signalizace při  couvání
  • ochrana spodního topného tělesa  proti případným úderům
Pro transport agregátů Iveco doporučuje 3 nebo 4 nápravové verze.
  • s motorem 360 HP Cursor 8  pro optimalizaci stanoveného zatížení
  • s motorem Cursor 13 (až do 500 HP)  pro těžké pracovní podmínky (k dispozici s částečným pohonem nebo s pohonem na všechny kola)

Transport betonu

Speciální úpravy pro stavební průmysl

Nový Trakker je ideálním vozem pro  speciální úpravy nutné pro stavební průmysl : míchačka betonové směsi, čerpadla betonové směsi, čerpací nákladní auta, dopravování betonu, přenosná čerpadla, rozprašovače betonu a speciální výložníky.

Silné stránky vozů Trakker v této oblasti jsou následující:

  • odběry síly motorové nebo Multipower pro výkon točivého momentu 600 až 900 Nm v závislosti na objemu bubnu míchačky betonu a typu použité betonové směsi (předmísená nebo umíchaná na voze) 
  • možnost provozu až 3 odběrů síly zároveň pro komplexní systémy jako míchací čerpadla nebo čerpadla betonové směsi
  • zkrácený zadní převis pro minimalizaci úprav ze strany karosáře a doby převodu
  • úprava upevňovacích desek připravených na rámu
  • svislý tlumič 
  • dvojité výložníky ke stabilizaci svislých nákladů;
  • souprava k redukci hmotnosti (vzduchová nádrž a kola z lehké slitiny)
  • software upraven na přání zákazníka a režim nízkých otáček pro vyložení betonové směsi
  • výstražná světla pro manévrování vozu 
  • datová sběrnice CAN otevřeného rozhraní pro úpravu vozu/úpravu rozhraní na přání zákazníka

Pro přepravu betonové směsi jsou doporučeny následující verze: 

  • AD380T se stanovením výkonu 360, 410, 450 nebo 500 HP (3 nápravy) pro náklad o objemu až do 10m3
  • AD410T se stanovením výkonu 410, 450 nebo 500 HP (4 nápravy) pro náklad o objemu až do 12m3

Odklízení sněhu

Údržba silnic vyžaduje schopnost provozu v nepřístupných oblastech v příkrém stoupání a na nepevném povrchu – a Trakker má právě k tomuto nezbytný výkon a pružnost.
 
Silné stránky nového vozu Trakker v této oblasti jsou následující:
  • stálý pohon všech kol
  • hnací náprava pro zatížení až do 9 tun, takže můžete pracovat s širokou řadou sněhových pluhů
  • zadní pneumatické pérování pro stálou rovnováhu nutnou při práci s rozprašovači soli namontovanými vzadu
  • odběry síly motorové nebo Multipower pro výkon točivého momentu 600 až 900 Nm
  • tandemová čerpadla k pokrytí obsáhlé řady požadavků ohledně pohybu hydraulické konstrukce
  • datová sběrnice CAN otevřeného rozhraní pro úpravu vozu/úpravu rozhraní na přání zákazníka

Speciální transport

Silniční a terénní

V konfiguraci tahače má nový Trakker všechny nutné vlastnosti jako robustnost a proměnitelnost nutné pro  použití ve speciální dopravě jak na silnici, tak v terénu . 

PTO – odběry síly (Power take-offs)

Odběry síly

Všechny modely nového Trakkeru jsou předem připraveny k namontování  odběrů síly  s různými převodními poměry a výkonnostními specifikacemi (točivý moment od 300 do 1 000 Nm) – které mohou být instalovány v různých  místech vozidla v závislosti na typu převodu. 

Přípravy zahrnují:

  • vývody elektrické instalace v kabině a rámu
  • ovládání na palubní desce pro zapojení PTO
  • elektronická ovládací jednotka
  • rozšiřující modul  pro programování až třech PTO
Jsou k dispozici tři různé typy PTO, které se rozlišují způsobem použití (se stojícím vozidlem nebo v pohybu) a úrovní točivého momentu:  
  • Motor PTO: použitelný v trvalém režimu, tyto odběry nabízí vysoký točivý moment jak pro vozy specializované stojící, tak pro ty v pohybu
  • Převodovka PTO: ideální zvláště pro použití pro specializované stojící vozy vyžadující střední/nízký točivý moment
  • Rozdělovací převodovka PTO: ideální zvláště pro specializované stojící vozy vyžadující vysoký točivý moment
trakker_safety

NOVÝ TRAKKER - Vysoká bezpečnost

Nejmodernější ovládací systémy pro práci v terénních podmínkách

Nový Trakker nabízí pokročilé bezpečnostní systémy, jako jsou:
  • ABS 
  • EBL
  • na přání ASR 
terénním režimu můžete vypnout funkci ABS, abyste tak umožnili zablokování kol (až do maximální rychlosti 15 km/h) – toto je zvlášť účinné při prudkém stoupání s nízkými otáčkami. Jakmile překročíte rychlost 15km/h, funkce ABS se automaticky opět aktivuje.
 

ABS

Systém ABS (Anti-lock Braking System- protiblokovací brzdový systém) zabraňuje zablokování kol během brždění bez ohledu na stav povrchu vozovky.  
Signály z ABS čidel, která jsou namontována na kolech, poskytují přesné informace o chování a reakcích každého kola v průběhu brždění. Systém ABS je proto schopen snížit brzdnou sílu bezprostředně před tím, než se zablokuje jedno nebo více kol.  Pokud stav vozovky umožňuje prudší brždění, ABS opět zvýší brzdnou sílu až do limitní hranice rychlosti.
 

EBL

Nový Trakker je vybaven systémem EBL (Electronic Brakeforce Limitation), který přizpůsobuje brzdnou sílu zatížení náprav vozidla.
Signály zaslané z čidel ABS poskytují všechny potřebné informace o chování a reakcích každého kola zvlášť v průběhu brždění.
Proto je možné vypočítat skutečné rozložení zatížení mezi přední a zadní nápravou a vyvážit brzdný tlak na každou nápravu v reálném čase podle aktuálních podmínek.
 

ASR

Systém ASR (Anti-Slip Regulation – regulace prokluzu kol) používá stejné signály jako systém ABS, a to za účelem zabránění prokluzu hnacích kol a ke zvýšení trakce v průběhu zrychlení. 
Elektronická ovládací jednotka ASR:
  • optimalizuje stabilitu vozidla
  • zabraňuje prokluzu namáhaných hnacích kol
  • snižuje opotřebení pneumatik
Se systémem ASR mají hnací kola  nejlepší možnou trakci  dokonce i v náročných podmínkách jako jsou prudké stoupání a kluzké povrchy.

Brzdný systém

Bezpečnost na palubě nového Trakkeru

Dekompresní motorová brzda na motorech Cursor, kombinovaná s turbodmychadlem s variabilní geometrií nebo CEG,  zajišťuje bezpečné brždění a snižuje využívání provozní brzdy – čímž snižuje nároky na opotřebení dílů. 
 
Vozidla bez pohonu na všechna kola jsou vpředu vybavena kotoučovými brzdami a vzadu bubnovými brzdami ovládanými elektronicky systémy ABS a EBL – pro optimalizaci brzdné síly podle míry zatížení – a ASR (regulace prokluzu kol) na přání zákazníka. 

Verze s pohonem na všechna kola mají na všech kolech namontované dvojí oboustranné bubnové brzdy. 

trakker_servizi

NOVÝ TRAKKER - Vysoká úroveň služeb

Komplexní řešení dopravy

Podobně jako všechny vozy Iveco představuje nový  Trakker komplexní řešení dopravy , které zahrnuje nejen jednu z nejrozsáhlejších modelových řad ve své třídě, ale také širokou škálu  služeb na míru: 
  • od financování k plnému leasingu
  • kvalitní poprodejní podporu s širokou nabídkou služeb
  • všechna příslušenství, která můžete požadovat, aby byl z Vašeho Trakkeru unikátní vůz

Finance

Správný vzorec pro každý typ podnikání

Iveco Capital nabízí řešení, která splňují všechny Vaše potřeby  prostřednictvím leasingu na míru a finančních balíčků. Každý produkt je také k dispozici s pojištěním poskytnutým společností Iveco Capital.
 
Podívejte se, co je v nabídce nového Trakkeru v obchodním zastoupení Iveco ve Vašem blízkém okolí.

Poprodejní služby

Vaše spokojenost je pro nás prioritou

I veco Služby zůstávají s Vámi – zcela, spolehlivě a vždy – kilometr za kilometrem. 
Víme, že  cestování je  pro Vás  zaměstnání , které musí být prováděno rozvážně a jistě s vědomím, že Vám bude  poskytnuta veškerá pomoc, kterou potřebujete, a to kdykoli a okamžitě. 
 
V rámci plnění našeho závazku vůči  hodnotám Iveco Service  se snažíme zaručit Vám plnou spokojenost.
Na poli italské dálkové dopravy je podpora sítě Iveco bezkonkurenční. 87 dealerů  se sklady náhradních dílů a více než 700 autorizovaných dílen po celé zemi.

Příslušenství

Zaměstnání, které vyžaduje špičkovou kvalitu

Práce v extrémních podmínkách jako jsou doly a lomy představuje každodenní povinnost, kterou zdoláváte se svým Trakkerem. Iveco Shop (obchod) přichází s  řadou příslušenství ušitého přímo na míru vynikajícímu výkonu, které stojí za všemi rozdíly na náročných cestách . 
 
Jestliže je pro Vás zásadní bezpečnost a jistota, ale zároveň si pouze chcete udělat přestávku k odpočinku a občerstvení trochu pohodlnější, výběr kvalitního  příslušenství z Iveco obchodu  znamená přizpůsobení se Vašim potřebám a získání toho nejlepšího z Vašeho nového Trakkeru –  od karosérie až po kola, od kabiny až po mechanické komponenty. 
 
ZVOLTE SI NEJLEPŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ PRO VÁS A VÁŠ TRAKKER

Údržba a opravy 

Bezstarostná jízda s Ivecem

Iveco bylo vždy jedničkou na úrovni světové d opravy. Nejlepší výsledky, spolehlivost a vynikající kvalita jsou zajištěny v každé oblasti díky 100% originálním dílům Iveco a schopnostem sítě služeb. 
 
Ke snížení nákladů na údržbu Vašeho vozidla, zachování jeho hodnoty v průběhu času a odstranění neplánovaných odstávek vytvořilo Iveco tzv.  Elementy : širokou škálu na míru nastavených programů navržených tak, aby odpovídaly Vašim potřebám a udržely každý vůz po celou dobu v perfektním stavu.
 

K dispozici jsou tři  základní smlouvy na údržbu: 

  • Standardní  (plná): zahrnuje všechny běžné a mimořádné údržbové práce, týká se celého vozu
  • Driveline (hnací souprava): zahrnuje všechny běžné údržbové práce plus speciální služby na hnací soupravu
  • Fast (rychlá) : zahrnuje pouze běžné údržbové práce

ELEMENTY

  • 100% VÝHODY PRO VÁS
  • 100% ZDRAVÍ PRO VÁŠ VŮZ

Prodloužená záruka 

Chcete absolutní klid v duši na každé cestě?

Jak o alternativu ke smlouvám na údržbu a opravy nabízí Iveco prodlouženou záruku.
 
Takže můžete mít jistotu po delší dobu, že Váš vůz bude opraven v rámci zachování vysokých profesionálních standardů, které jsou pro síť Iveco charakteristickým znakem.
 
S prodlouženou zárukou (pokrývající hnací soupravu nebo celý vůz) ještě navíc obdržíte 24 hodinovou službu včetně odtahu nepojízdného vozidla na území celého státu.
trakker_storia

NOVÝ TRAKKER - Historie

Historie Trakkeru

Nový Trakker představuje vrchol znamenité konstrukční historie, která začala v roce 1993 s vozem Euro Trakker a spatřila svůj největší milník v roce 1996 s uvedením verze 8x8, v roce 2000 s uvedením nových motorů Cursor,  v  roce  2001 s představením automatické převodovky EuroTronic2, v roce 2006 s přijetím motorů Euro5 a v roce 2007 s novou kabinou.
 
Svůj vynikající výkon v terénních podmínkách Trakker dokázal v roce 2006, kdy byl použit pro Rallye Dakar. 
Historie Trakkeru
JH AUTODÍLY, spol. s r.o.
+420 387 001 622
Pracovní dny 7:00 - 18:00
 

JH Autodíly, spol. s r.o.

Planá 82,
370 01, Planá

Zobrazit na mapě